Ga naar inhoud
Actie t/m 30 september 2020: maak nú een GRATIS account aan en ontvang 100 extra credits
RouteLogic - logo wit Created with Sketch. Inloggen Account maken

Communicatie met je klant

Geef je klant inzicht in de locatie van de bezorger. Je klant zal je dankbaar zijn.

De voordelen op een rijtje

  • Zowel klant als chauffeur is altijd up-to-date
  • Wijzigingen worden direct gecommuniceerd
  • Hogere klanttevredenheid door transparantie

Tevreden klanten dankzij goede notificaties

Open communicatie speelt een grote rol bij klanttevredenheid. Transparantie staat hoog in het vaandel. Daarom is het voor bedrijven belangrijk om duidelijk en eerlijk te communiceren naar klanten. Is er vertraging? Geef het eerlijk aan, klanten zullen dit minder erg vinden dan wanneer zij niks horen. 

  • Hogere klanttevredenheid
  • Transparantie over eventuele vertraging

Track & Trace

RouteLogic biedt de mogelijkheid om een Track & Trace te versturen naar je klanten. Hiermee hebben klanten realtime inzicht in verwachte levertijden. Hiermee verklein je de kans dat klanten niet thuis zijn op moment van bezorgen. Ze hoeven namelijk niet de hele dag thuis te blijven.

  • Realtime inzicht 
  • Meer kans op succesvolle 1e aflevering

Maak indruk: volledig in jouw huisstijl

Communiceren met je klant doe je uiteraard in je eigen huisstijl. Daarom stuur je via RouteLogic updates over de bezorging volledig naar eigen wens ontworpen. Op deze manier blijft de communicatie eenduidig en vertrouwd voor je klanten. 

  • Herkenbare communicatie
  • Plaats zelf belangrijke (tijdelijke) mededelingen

Communiceer ook eenvoudig met je chauffeurs

Bel nooit meer met je chauffeurs. Ze weten alles al.