Ga naar inhoud

Customer success manager (32-40u) (Hybride)

Customer success manager bij RouteLogic

RouteLogic bespaart bedrijven niet alleen veel tijd en geld. We dragen bij aan een duurzamere bezorging (last-mile) door efficiëntere routes te stimuleren en zo de ecologische voetafdruk van bedrijven te verkleinen.

Bij RouteLogic streven we ernaar om elke levering perfect te laten verlopen, voor zowel bedrijven als hun klanten, met een positieve impact op de wereld om ons heen.

Bij RouteLogic geloven we dat logistieke software anders kan en moet. Traditionele systemen zijn vaak onnodig complex, traag en leveren onbetrouwbare aankomsttijden. Dit kost bedrijven kostbare tijd en middelen en leidt tot frustratie bij hun klanten.

Daarom hebben wij RouteLogic ontwikkeld. Onze missie is helder: we willen logistieke processen transformeren door gebruiksvriendelijke, snelle en nauwkeurige softwareoplossingen te bieden. Alles om klanten de ultieme bezorgervaring te geven.

Met RouteLogic bereken je moeiteloos de meest efficiënte routes, ontvang je nauwkeurige aankomsttijden en optimaliseer je je hele logistieke operatie.

Beste routeplanner (app)

Hoe het begon

RouteLogic is in 2019 gestart en heeft sindsdien een indrukwekkende transformatie doorgemaakt. We zijn de startup-fase voorbij en hebben precies ontdekt voor welke markten en doelgroepen wij de perfecte oplossing bieden. Onze functionaliteiten zijn hier inmiddels volledig op afgestemd. Toch staan we nooit stil; we blijven snel innoveren en nieuwe functies ontwikkelen.

Onze klanten zijn blij met onze oplossing en dat laten ze graag weten. Daarnaast hebben we de afgelopen jaren veel media-aandacht gekregen, met vermeldingen op BNR radio, Emerce, MT/Sprout, en hebben we meerdere prestigieuze prijzen gewonnen, zoals de Gouden DIA, Veluwse Innovatieprijs, en LarAward.

Door onze continue groei zoeken we nu enthousiaste collega’s die samen met ons RouteLogic naar de volgende fase gaan brengen. Sluit jij je aan bij ons team?
 

Wat ga jij doen?

Als Customer Success Manager bij RouteLogic ben je de cruciale schakel tussen onze klanten en het technische team. Jij helpt klanten met hun vragen over onze software en diensten, zorgt voor een vlekkeloze onboarding en ondersteunt ze bij het optimaal benutten van onze oplossingen.

Daarnaast signaleer je belangrijke feedback en werk je nauw samen met het ontwikkelingsteam om onze software continu te verbeteren. En dat alles doe je met humor waarbij je regelmatig klanten een glimlach geeft. Zo kan klantcontact dus ook zijn!

Jouw werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit:

  • Het bieden van eerstelijns support via telefoon, e-mail, videocall en ons ticket-systeem.
  • Proactief begeleiden van klanten in het gebruik van RouteLogic, van installatie tot dagelijks gebruik.
  • Het helpen van klanten bij de inrichting en het zo optimaal mogelijk krijgen van hun logistieke proces.
  • Verzamelen en rapporteren van klantfeedback aan het productteam.
  • Creëren van duidelijke handleidingen en FAQ's voor klanten.
  • Organiseren van online workshops om klanten te trainen in het gebruik van onze software.
  • Het automatiseren van onze supportactiviteiten, onder andere door de inzet van AI.
  • Afhandelen van administratieve zaken en vragen.
  • Schrijven van helpartikelen na klantvragen en software-updates.
  • Initiëren van gesprekken met klanten voor waardevolle feedback.

Wat zoeken wij in jou?

  • Super vriendelijk, klantgericht, enthousiast en humoristisch persoon. Jouw positieve instelling vinden we belangrijker dan ervaring.
  • Proactieve houding; je ziet vragen ontstaan voordat klanten ze stellen en helpt gebruikers meer uit RouteLogic te halen.
  • De drang om voortdurend te leren en een goede zelfreflectie.
  • Tech-savvy zijn: moderne technologie begrijpen en nieuwe technologie en concepten makkelijk aanleren.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie of leergierig en communicatief sterk ontwikkeld.
  • Ervaring met supportwerkzaamheden, SAAS-oplossingen en affiniteit met logistieke processen zijn een plus.

Wat bieden wij?

  • Een competitief salaris (€ 3.000-4.000)
  • Een onbeperkt persoonlijk opleidingsbudget
  • De beste tools om je werk zo leuk mogelijk te maken (MacBook, groot scherm, fijne werkplek, goede stoel).
  • Flexibele werktijden, werk vanuit huis en als je dat prettig vindt op onze locaties (Ermelo / Zwolle) 
  • Een informele werksfeer met veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
  • Regelmatige teamactiviteiten en een open, ondersteunende bedrijfscultuur.
  • Reiskostenvergoeding of een NS Businesscard.  
  • Kansen om te groeien binnen het bedrijf en je professioneel verder te ontwikkelen.
  • Vrijheid binnen het team om zonder belscripts, maximale responstijd per ticket of micromanagement je rol zelf in te vullen.
  • Deelname aan meet-ups en SAAS-bijeenkomsten waar je met vakgenoten kunt sparren en enorm veel over de SAAS-wereld leert.
  • Toekomstperspectief; we zijn een hard groeiend bedrijf, waardoor er ook nieuwe kansen ontstaan voor jouw eigen ontwikkeling en carrière.
Medicijnen bezorgen: wat zijn de regels?

Klaar voor de rit van je leven?

Ben jij de gedreven customer success manager die wij zoeken en klaar om je aan te sluiten bij een snelgroeiend en innoverend SAAS-bedrijf? Solliciteer dan nu en neem een nieuwe route in je carrière! Stuur een bericht waarin je uitlegt waarom jij de ideale kandidaat bent voor deze functie. Heb je geen CV? Geen probleem deel, gewoon je LinkedIn profiel.

Klaar voor de rit van je leven? Wij kijken uit naar je reactie!

Test of jouw bedrijf klaar is voor routeplanning
Rijd je routes met meerdere wagens en chauffeurs?
Rijd je routes vanuit meerdere depots?
Moet je lastig vervoerbare goederen verzenden? Denk aan grote goederen zoals banken of versproducten die verkoeld vervoerd moeten worden.
Is het belangrijk dat je goederen gekoeld vervoerd worden?
Zijn standaard vervoerders, zoals PostNL en DPD, te beperkt voor jouw bedrijf?
Benieuwd naar de uitslag? Laat eerst je e-mailadres achter!
Benieuwd naar de uitslag? Laat eerst je e-mailadres achter!